17 Nisan 2009 Cuma

Mimmm maggi lezzet ortağı.

Yehhuu eller havaya mimlenmişiz hamamböceği tarafından.Bloglardaki iğençlikler,sevmediğim şeyleri konu alan bi mim imiş.Hoş bi ''çemkirme'' yani.İyi bak içimi dökmek için şey arıyodum ne zamandır.
Hemen başlayalım o zaman.

Bilogun her yazısının farklı renkle yazılmasına karşıyım,sevmem pek.Tek yazı tipi ve rengiyle düzenli olmalı bakanın içi açılmalı bi daha bi daha bakmalı.

Uzun yazılar gerçekten sıkıyor,laf kalabalığına gerek yok.Kısa ve öz olarak da anlatabiliriz her şeyimizi öyle değil mi?

Blogu açar açmaz çalan müziklere ciddi gıcığım.Bi gün gece vakti hoparlörlerin açık olduğundan habersiz idim.Açtım bi bilogu okuma hevesiyle,yemin ediyorum korkudan altıma sıçtım.Nasıl bi grupsa tırsık oldum elim ayağım titredi blogu kapatmaya çalışırken.Hayır ben neyse de ailem var evde lan ailem aaa yapmayın böyle lütfen.

İşte böyle.. ben biloga bilog demem bilogda bu özellikler olmayınca.Daha yazardım da aklıma gelmiyo.

Bu asil görevi de Parisienne hanımcığıma veriyorum.

3 yorum:

  1. ben senin temana hastayım, bil bunu xD

    YanıtlaSil
  2. Kıpraşıyorum.Ah ah çok müteşekkir oldum mimimden dolayı *halelimeleksmileyi*

    YanıtlaSil
  3. hamamböceği ben de senin yazılarına hastayım bil bunu.

    parisienne aaa röca ederim bizzat ben kendim müteşekkir oldum.

    YanıtlaSil