2 Mayıs 2009 Cumartesi

Bu da böyle bir şey.

...yalnızlık dedi.john yalnızlık ne kadar gerçek,hissedilebilir.sence de öyle değil mi?ellerinin iki yanda sallanıp durması,ayaklarının işe gidip gelmekten başka işe yaramaması,dudaklarının sadece konuşmaya odaklanması..yalnızlık..hissedilmiyor mu?ben hissediyorum john inan bana bu sabah da hissettim...insan koca bir hayatın bu şekilde geçmesine göz yumuyor ve ancak hayatı bittiğinde hayıflanmaya başlıyor.az kaldı.ya ben,ben,hayatım?..bitecek mi,ölecek miyim?ohh hayır daha çok gencim ve geç kaldım .hiçbir şey için geç değildir öyle mi?hayır.yalnızlığım kanıma karışıp beni yavaş yavaş zehirliyor,aşk nedir bunun tanımını bile yapamıyorum.beni görebilen bir çift göze ihtiyacım var,panzehir mi olacak bu?inan bilmiyorum.her şey o kadar basit ki o kadar sıradan..renk gelmeli yorgun hayatıma,aşık olmalıyım.sevilmeliyim,beni seven sonsuza kadar sevecek biri olmalı.yakınımda çok yakınımda hissedebiliyor musun john?yoksa yalnızlık kadar hissedilebilir değil mi?

1 yorum:

  1. ben de yaz sıcağında hissediyorum "yalnızlığı"..
    aşkın tanımını yapamamasını yalnızlığa bağlaması, belki de tam da benim durumumu açıklayacak cümledir ..

    YanıtlaSil