18 Mayıs 2009 Pazartesi

İstanbul safari ben kepçe.

Heyyt yorucu günlerin ardından rahatlamak ve bloga bişiler bişiler yazmak çok hoşmuş.Geride bıraktığımız 13 günün ardından taptaze bir adet tektonik tonik karşınızda efem.Şimdi bakma kendimi motive ediyorum böyle taze maze diyerek ama çürüğe çıktım bu da var.Bir kaç arkadaşımla İstanbul içinde yaptığımız safari turu arılardan,böceklerden,türlü türlü yemişlerden bin kat daha tiksinmeme yol açmış ve bacağımda koskocaman bi morlukla beni benden almıştır.Arkadaş hatırası derim bu yarayı kesip atarım,ama gel gör ki gönlümde ki yaralar ne olacak?Geçen gün osman diye sevdiğim çocuğu devasa büyüklükteki alışveriş mağzasında portakal seçerken gördüm.O anki hayal kırıklığımı anlatamam,yıkıldım resmen.Yanına gidip 'Ne yapıyorsun osman?''diyecektim ki,ayağımdaki morluğa rağmen giydiğim kapri:''Hayır sakın gitme bak gidersen çocuğun kalbine morluklar indirirsin'' dedi.Gitmedim tahmin edileceği üzere ve sesli olarak söz verdim..
Tektonik gerizekalısı bir daha sakın İstanbul gibi bir yerde safari yapmaya kalkma,şayet morukçuk hastalığına yakalanabilirsin!

10 yorum:

  1. her ay (şubat dışında) 4 blog yazacağım diye bişeymi belirledin kendince bizi yazılarından çok mahrum tutuyorsun kısıtlı sayıda yazarak :P

    YanıtlaSil
  2. valla da billa da güzel tespit:D.yok ama bu ay sayıyı 5 e çıkarıcam :P

    YanıtlaSil
  3. Uzun süredir söylemeyi düşünüyordumda =D Niden niden peki? Amacın ne!?

    YanıtlaSil
  4. okuldan sebeple pek giremiyordum internete ondan böyle burası acıların çocuğu kıvamında kaldı.fakat rahatlıyorum bu dönemlerde bol bol yazarım artık.ahah işte böylee :D

    YanıtlaSil
  5. Hıı peki.Çalışkan insan. Böyle insanları görünce kendimi ezik ve aşağılanmış hissediyorum nedense .Maşallah maşallah.

    YanıtlaSil
  6. zorlama çalışkanlık benimkisi,bi öğrendiğim bilgiyi ertesi gün unuturum sınava kadar aklımda kalır o.bu da kötü ama.

    YanıtlaSil
  7. Olsun işine yarıyomu yarıyo :)) Üniv. lisemi?

    YanıtlaSil
  8. yarıyo kesinlikle,üniversite.ahah msn muhabbetine döndük istersen ekleyebilirsin gaeacığım msnim profilimde var:D

    YanıtlaSil
  9. sdsaljddj xD hiç görmemiştim valla :D

    YanıtlaSil