30 Mart 2009 Pazartesi

Müzük zevkini söyle sana seni söyleyeyim.

´´Heyy dostum ben ....... dinliyorum süper ötesi parçaları var kırıyo döküyo vuvv geberiyorum ya.Hem saçlarımı da onlar gibi yapıyorum tarz herifler ya ölüyorum baba o grubun tişörtünü bulmak için piç gibi dolandım lan sokakta.Artık renkli bi şey giymiyorum o müzik tanrıları ve gavur hayranları nasıl takılırsa ben de öyleyim.Iyy kıza bak pembe giymiş salak mesela.´´

Şimdi sen insan..müzik zevkini bana kanıtlamaya çalışmakla neyi başarmaya çalışıyosun?Oraya buraya ''zatturu'' veya ''zutturu'' yazıyorsun bilmem bu hangi organının hoşuna gidiyor?.Hee biz de o aşamalardan geçtik ben de yaptım bunu,senin yaşın kadar sürmedi ama,insan ol acık,beyinli ol biraz..

Sokaklarda da bunlardan bolca var.Kendileri gibi görünmeyenlere bomboş gözle bakanlar,ama desem ki gel acık müzük bilgimizi şeydelim hiç bi halt edemezler.Heeh amaç müzik bilgisini yarıştırmak da değil amaç.. işte aman yukarda anlattım döverim lan ben böyle tipleri off be.

2 yorum:

  1. Gösteriş meraklıları.Zaten onlar yamacık olur.anlarsın yani.döf onları döf:)

    cnm mimledim seni haberin olsun;)

    YanıtlaSil
  2. Bu tiplere genelde yanından geçerken fısıltıyla, "Kaldı mı? *(.....)" diyorum. Ama yeni bir akımsa sadece WTF demekle yetiniyorum.


    *parantez içine müzik tarzı giyim tarzı koyunuz

    YanıtlaSil