9 Mart 2009 Pazartesi

Hey Amigo

Ohara! Yaklaşık bir buçuk haftadır şu bilogcağıza girip bişiler karalamak konusunda ne kadar da aciz mişim ben! Kendimden tiskiniyorum,iğreniyorum,suratıma tükürmek istiyorum bunu yapamıyorum o nedenle bol tükürüklerinizi bekliyorum.Eğer bu isteğim yerine getirilirse ''yarabbi şükür '' diyeceğim.Demeyen ne olsun? Sokakta sevgilisiyle buluşacakken aniden tükürük yağmuruna tutulsun muğ?..Tutulsun! Tutulsun muğğ? Tutulsun! Tutulsunmuğğğ uleyyn Tutulsuuoonn!! Bazen mükemmel bi amigo olabileceğimil düşünüyorum sayın bilog.Hatta diyorum ki bırak okulu neyin ilk başta bi mahalle takımınınm amigosu ol,sonra amatör ligte bi takımın,sonra beşiktaş fenerbahçe galatasaray...Kız başına yap bunları diyorum ama nedense sonumun hep hastanede yaşam savaşı vererek geleceğini biliyorum.Bak İtalya'ya gitsem çok daha pis yaparlar beni..Neymiş efendim neymiş o zaman? Okul okunacak hoş bi yermiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder