19 Mart 2009 Perşembe

Şapka,düdük,açmak,yol

Heyhat..
Aklıma ne geldi bak.
Ben tee 1.sınıfa gider iken minimini bir kuşun penceremize konması dışında öğrendiğim,sevdiğim,benimsediğim Türk eğitim müzüğünün pek nadide bir eseri aklıma geldi.Neydi bu?Hemen söylüyorum,sesimi açayım bi..

Ben büyüyünce trafik polisi olacağım olacağım
şapkamı takıp düdüğümü çalıp yayalara yolları açacağım açacağım.

Teyy teyy ne günlerdi.Çok pis duygulandım.Aman tanrum her tarafımı duygunun pisliği sardı temizlenmem gerek.

2 yorum:

  1. ahahah sen o eseri söyleyiver benim aklıma da şu geldi..
    şşşt şşşt bakarmısın sigaramı yakarmısın evlimisin bekarmısın yoksa...
    yoksa dan sonrasını hatırlamıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. eheh araştırmaya başlıym ben hemen manukyan aklımızda kalmasın böytle bizler de bunları geleceğimiz olan yavrularımıza öğretmeliyiz :P

    YanıtlaSil