14 Şubat 2009 Cumartesi

Çok tip bu Pop Tip


Vuvv saat 01:11 bakma sen yazının kaydolduğu saate o tamamiylen yanlış..

Şu an şu saat itibariyle bir kutu Pop tip'i kafaya fondip yapmış bulunmaktayım.Küçükken bunu çok yapardım.Böyle evcilik oyunlarımda..Misalen bi şey yönetmenliğini kendimin yaptığı küçük filmimdeki ana karakterin kafasını bozarsa direk Pop Tip'le intahar ettiriyodum onu.Tercihim portakal aromalı oluyordu,hala da öyle.Az önce de işte bu duyguyla 3 gün önce aldığım,tadını unuttum unutacağım Pop tip'i hüplettim bir ilaç edasıyla..Dedim bakalım o şişenin tamamını eline boşaltıp elini titrete titrete ağzına götürmek nasıl bi duygu..Şahsen beğenmedim hem canım tatlıdır benim ne kadar sıkılırsam sıkılayım asla öldüremem kendimi..Neyse be Pop tip'ler midemde dans ediyorlar ohh..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder