5 Şubat 2009 Perşembe

Termogravitasyonel Difüzyon

MSN muhabbetlerinde en nefret ettiğim şey.''nasılsın?'' diye sorulmasıyla konuya girilmesi.Ben hiç haz etmem böyle şeylerden.Zira aynı kişilerin aynı sorularına karşılık aynı cevaplar vermekten bıktım usandım.Bir insana nasılsın demek için mi açtın şu mereti.Hadi ‘’bok gibiyim ben ‘’ dedim,deşme yaramı arkadaş’’neden,noldu ki?’’ yazma yani.Senin asıl amacın nasıl olduğumu öğrenmekse gel bi buluşma ayarlayalım surat surata konuşalım ben anlatayım sen dinle sen anlat ben dinlemekten çürüyeyim bu hikaye de burada bitsin.Off be!

Surat dedim de aklıma annemle aramızda geçen bi şey geldi..
Olay şöyle..

Annem:Kızım atkıyı bitircem birazdan,kesmeye başlıyorum git bana makas getir.
Ben:Ehiih anne kıçımı kıpırdatasım yok valla bi koşu içeri gidip alsan?
Annem:Gitt çabuk getir şunu !!!

O sırada öfkeyle kalkan ben ipe takılarak oturdum.Zararla oturmuş oluyorum galiba çünkü az önce kıpırdatamadığım kıçımı artık hissetmiyordum.Yerlerdeydim,acizdim,zavallıydım,sinirliydim,kalbim paramparçaydı bundan 5 yıl önce İstiklal’de yere çökmüş olan travesti gibiydim (gariptir o an aklımdan hiç çıkmaz) .Öfkeyle anneme ‘’Senin suratından oldu buu yaaaaa’’dedim.Anneye ağır laf etmenin cezası kelimelerin birbirleriyle kavga etmesi sonucu oluşan benzer kelimeyi kullanmakmış meğersem...Çok utandım çok ağladım o günden sonra.Seni seviyorum,beni affet maaam.

Not:Hadi başlıkla yazı arasındaki bağı bul.

4 yorum:

  1. Anneye karşı gelinmez taş olursan taş ! :D

    Not:Başlığı anlamadığım için bir bağ da kuramiiciğim! xD

    YanıtlaSil
  2. msn olayını 2 türlü kullanıyorum
    1- samimi arkadaşlarımla evde sıkılırken konuşmak için
    2-karşılıklı olarak birbirimize sempatimiz sürdüğü halde vakit ayırcak kadar değer vermediğim arkadaşlaırmla arada bir hoşbeş için.
    sanırım gerçekler gerçekten acı.

    YanıtlaSil
  3. insanlar arasındaki sıcaklığın özgül hacmine orantılı geçişi...Yani anneye ne kadar laf o kadar cefa...oldu mu bilmem ki, başlıkla uydurdum işte=)

    YanıtlaSil
  4. eheh gerçeği söylemek gerekirse ben de başlıkla bi bağlantı kuramamıştım :) sadece okuyanlar varsa ne düşünecekler hatta kendilerini nasıl bağ kurmaya zorluyacaklar diye düşündüm.
    Bu nedenle Kaçakgay tebrikler sana :)

    YanıtlaSil