19 Şubat 2009 Perşembe

Cin Tonik

Benim söylemeye başladığım Ümit Besen abimizin güzide şarkısı''nikah masasına oturuvermişsin işte'' 'yi kendinden habersiz bi biçimde devam ettirerek aramızda bi uyum olduğunu çakmamı sağladın sayın insan.Ben seviniyordum senin şarkıyı devam ettirmene,sen istem dışı sırf söylemek için söylüyordun.Ben malım zaten o an dalga amaçlı bağıra çağıra komik bi versiyonda bu şarkıyı söylemeye başlamamalıydım hele hele ki maymun resmine karşı bunu söylemem gereksiz bir hareketti.

Ama tamam bu bizim şarkımız olsun,dinledikçe kendimi şeydiym ben neydim neydim he jiletliym.Bu parçada jiletleme olur mu ki?Bence olmaz,ama oldurturum benim elimde olan bi şey bu.Zira jileti ayaklarımla kavrayıp kendimi kesicek halim yok anca elimde olur bu,evet.

4 yorum:

  1. jilet içiçn uygun bir parça olduğunu snmıyorum. malum ümit besen'de aslınd apamuk gibi bir insan.

    YanıtlaSil
  2. o ruh halindeyken beethovenla bile kendimi jletleyebilirdim.. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. "dalga amaçlı bağıra çağıra komik bi versiyon"da söylediğim süper eğlenceli şarkılar war. bi ara öle bi albüm çıkarsam fena olmazdı. ama şarkılar aklıma gelmiyo ya.
    bak mesela yaprak dökümündeki "yarareee yara ra raaaaaaa rarara yarareee yara raaaaaa ra ra" müzüü de bunlara dahil. o duygusal an birden yok oluo :):) hihi

    YanıtlaSil